«Чорноморець» та «Іванівка.info – найбільш гендерночутливі гіперлокальні медіа Херсонщини: результати лютневого моніторингу

Упродовж 11-17 лютого 2020 року вперше було проведено гендерний моніторинг гіперлокальних медіа Херсонської області. Аналізу підлягали матеріали 5 інтернет-видань: «Новий візит», «Іванівка.info», «Нижні Сірогози City», «Нова Каховка.City», «05542 Олешки online» та 5 друкованих видань: «Придніпровська зірка», «Рідний край», «Сільські новини», «Трудова слава» та «Чорноморець».
Детальніше

Організація ефективної рекламної служби редакції. Як максимізувати продажі у медіа

Харківський прес-клуб запрошує редакторів реформованих ЗМІ Харківської, Сумської, Дніпропетровської, Херсонської областей до участі у дводенному тренінгу 24-25 січня у Харківському прес-клубі на тему: «Організація ефективної рекламної служби редакції. Як максимізувати продажі у медіа».
Детальніше