Налагодження ефективної роботи рекламної служби...

Шановні колеги!
Запрошуємо Вас до участі у тренінгу на тему: «Налагодження ефективної роботи рекламної служби як запорука фінансової незалежності та економічної стабільності ЗМІ».
Тренінг відбудеться 09 червня 2017 року за адресою: м. Херсон, вул. Перекопська, 169 (Центр надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області).


Тренер: ДМИТРО КЛІМАНОВ - генеральний директор ТОВ РІА «К&К». Один з перших регіональних видавців України, який розробив та впровадив регіональний новинний сайт з платним доступом до контенту. Співзасновник Української Асоціації Видавців Періодичної Преси (УАВПП). Співзасновник Асоціації «Незалежні регіональні видавці України». Успішно закінчив курс медіа-менеджменту в Ukrainian Media School спільно з Deutsche Welle Akademie. Минулого року очолювана ним «Телегазета» стала кращою міською та районною газетою України за версією Національної Спілки Журналістів України.
 
ПРОГРАМА
10:00 – 10:30 реєстрація учасників, знайомство, кава-брейк.
10:30 – 11:30 Аудиторія ЗМІ.
Споживчі переваги (приклади), методи вивчення.
11:30 – 14:00 Переваги і недоліки ЗМІ.
Попит і його види.
Конкурентні переваги і фактори, що впливають на споживчі переваги.
14:00 – 15:00 Обід.
15:00 – 16:00 Рекламна піраміда.
Навіщо рекламуватися в пресі?
Що ми продаємо своїм клієнтам?
16:00 – 16:20 Перерва на каву.
16:20 - 18:00 Структура доходів від реклами.
Ціноутворення. Кооперація (приклади переваг).
Прайс-лист, навіщо він потрібен?
Рекламний менеджер.
Хто він і його відповідність кваліфікаційним вимогам.
 
Тренінг проводиться у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
скачать dle 11.3
  • 175